Reklamace a záruka

Před použitím nebo odesláním každého zboží provádíme kontrolu mechanické funkčnosti i elektronické (měříme čip immobilizéru i vysílaný signál dálkového ovládání, provedení požadované operace stroje nebo zařízení). I přes to se může vyskytnout vadný kus. V tomto případě máte nárok na reklamaci zboží. 

 

JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?

  • K Vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností.
     
  • Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.
     
  • O výsledku Vaší reklamace vás budeme informovat maximálně do 30-ti dnů. 

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím o reklamaci zboží předem, telefonicky nebo emailem.
     
  • Vyplňte REKLAMAČNÍ LIST.
     
  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit fotku nebo jinou dokumentaci.
     
  • Reklamační list vytiskněte a vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození.
     
  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii prodejního dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní.
     
  • Celou zásilku poté odešlete bez dobírky na naši adresu : AUTOKLÍČE123 - Tibor Horák, Čapka Choda 376/4 , Olomouc, 779 00

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Jako výrobci auto klíčů reklamaci odborně posoudíme.
     
  • Bude-li reklamace oprávněná, zašleme Vám nový kus nebo Vám vrátíme kupní cenu zboží.

 

 

ZÁRUČNÍ DOBA

  • Délka záruky na prodávané auto klíče je 36 měsíců (je-li zboží kupováno na firmu, je doba záruky pouze 12 měsíců)
     
  • Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady výrobku, které brání ve funkčnosti a nebyly způsobeny neodborným nebo neštrným zacházením, mechanickým poškozením nebo použitím v rozporu s návodem k obsluze.

 

REKLAMAČNÍ LIST

Reklamační list ve formátě jpg si můžete stáhnout kliknutím na obrázek reklamačního listu níže, poté ručně vyplnit.

 

 

Do košíku

Přihlášení nebo registrace

Vytváří StudioMC na systému PublicMC s podporou MediaMC | © PublicMC 2005 - 2024